Generatie Enn video 01

Opdrachtgever: Ennatuurlijk Opdracht: Maak 3 commercials om mensen te werven voor een Traineeship Ennatuurlijk wervingscampagne Generatie Enn Ennatuurlijk, een kleine club die een groot verschil maakt binnen de energietransitie. Ze zochten 8 trainees die een grote steen willen bijdragen aan het verduurzamen van Nederland. Ze nemen de trainees mee in de wereld van duurzame warmte en zij geven Ennatuurlijk hun…

e-Quest animatie

Opdrachtgever: Driessen Groep / e-Quest Opdracht: Geef 20 jaar e-Quest weer in een animatie 20 jaar e-Quest animatie e-Quest, een ICT-dienstverlener in Noord-Brabant die continu bezig is met vernieuwing. In 20 jaar tijd uitgegroeid tot een professionele partij op het gebied van kantoorautomatisering, datacenter- en glasvezeldiensten. In 20 jaar zijn ze uitgegroeid tot een toonaangevende Brabantse ICT-werkgever en dat…

Amgen HR Connect animatie

Opdrachtgever: Amgen Opdracht: Maak een animatie waarin HR Connect wordt uitgelegd Amgen animatie HR Connect Amgen is een groot farmaceutisch bedrijf en heeft vestigingen over de hele wereld. De HR-afdeling van Amgen kan iedereen binnen Amgen van nuttige informatie voorzien en helpen om met alle systemen te werken die binnen Amgen gebruikt worden. Er kan…

Euregional Health Atlas animatie

Opdrachtgever: EUprevent / Margret Reijnders creatieve communicatie Opdracht: Laat in een animatie zien wat de Euregional Health Atlas kan doen Euregional Health Atlas (EHA) animatie De Euregional Health Atlas geeft betrouwbare statistieken, aantallen en informatie weer over de gezondheid en gesteldheid van inwoners van de Maas-Rijn (EU)regio. Deze complexe materie die baanbrekende data kan leveren…

Archipel animatie agressie

Opdrachtgever: New Brand Activators / Archipel Opdracht: Maak een animatie van het stappenplan ‘wat te doen bij agressie door een bezoeker’ Archipel animatie ‘wat te doen bij agressie’ Voor het hanteren van agressie gelden bij Archipel de volgende belangrijke uitgangspunten: – Emotie mag, Agressie niet. – De cliënt is de belangrijkste stakeholder maar nooit ten…

WML trailer

Opdrachtgever: WML / Margret Reijnders – creatieve communicatie Opdracht: Maak een dynamische trailer van de Columbus-presentatie “Waar komt jouw drinkwater vandaan?” WML Trailer ‘Waar komt jouw drinkwater vandaan’ WML heeft het ‘Columbus Earth Center’ in Sittard gebruikt om een overweldigende 3D-presentatie te geven over de bronnen voor het Limburgs drinkwater. Deze animatie is de trailer voor…

Ennatuurlijk wervingscampagne

Opdrachtgever: Ennatuurlijk Opdracht: Maak 3 commercials om gemotiveerde mensen te werven die ‘goed bezig’ zijn. Ennatuurlijk wervingscampagne Een duurzamer Nederland. Iedereen praat erover. Maar wie doet er wat aan? Ennatuurlijk! En dat doen ze dag én nacht. Ennatuurlijk aan een Nederland dat duurzaam wordt verwarmd en verkoeld. Dat doen ze door het aanleggen van duurzame warmtenetten. Daarbij…